Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

maandag 28 april 2008

Fence – The Return Of Geronimo is de 6de favoriet van Pascale De Dycker in Heb Je Al Gehoord Van De 7, De 7?

Pascal De Dycker is de organisator van Jeugd Temse In Beweging, een festival met onder meer een optreden van Tokota op 2 mei. Daarnaast is hij ook nog medeprogrammator van Joc De Nartist. De komende dagen stelt hij ons zijn 7 favoriete CD's voor.
Fence – The Return Of Geronimo
De Rock Rally 1998 betekende een extra boost in mijn zoektocht naar muziek. Op Studio Brussel volgde ik de finale op de voet en wat ik hoorde tijdens het optreden van Fence zal ik nooit vergeten! De cd die ik toen van de finale heb kunnen bemachtigen, koester ik nog steeds. De ep "Singapore Airlines" was dan weer een mooie opwarming voor de 'openbaring' die ik had door hun debuut "The Return Of Geronimo". Ik kon deze Limburgse bende enkele keren zien in mijn hometown Temse, maar ging ook bij de release van de volgende cd's steeds naar optredens kijken. Ooit ging ik met een vriend treingewijs naar een optreden in Genk. Omdat we nadien geen trein meer terughadden, hingen we maar wat rond in enkele bars en sliepen enkele uren in het station. De gasten van Fence konden dit net na hun optreden wel appreciëren en trakteerden ons toch enkele keren voor ons enthousiasme. Fence is zo'n groep waarvan ik vind dat ze toch al te lang stil liggen, waarvan ik hoop dat ze toch ooit nog eens de draad zullen opnemen. Misschien moeten ze wel opnieuw starten in kleine cafés en jeugdhuizen waar ze met hun melodieuze rammelrock toch steeds beter tot hun recht kwamen.
Morgen plaat nummer 7. Voor tickets en andere info over Jeugd Temse In Beweging verwijzen we je graag door naar MySpace.
Links:
Jeugd Temse In Beweging MySpace
Pascal De Dycker persoonlijke MySpace
Joc De Nartist MySpace

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: