Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

zaterdag 29 maart 2008

RifRaf 194 met onder meer South San Gabriel, 20 jaar 4AD, Timesbold, Vampire Weekend, Operator Please en The Long Blondes

Editie 194 van het gratis musiczine RifRaf ligt overal voor het grijpen in de betere clubs, recordstores, streetwear-shops, jongerencafés, culturele centra... Zoals gewoonlijk staan er weer een pak interessante stukjes in over indie en Belgische muziek. Je leest bijvoorbeeld over de 20ste verjaardag van 4AD in Diksmuide, South San Gabriel, Timesbold, Vampire Weekend, Operator Please, The Long Blondes, Shameboy en nog veel meer.
Tijdens mijn studentenjaren zei ik weleens tegen mijn vrienden: De RifRaf is zo goed dat zelfs de advertenties interessant zijn. Tegen mijn collega's zeg ik tegenwoordig zulke dingen niet meer, maar het blijft natuurlijk nog altijd een waarheid als een koe. Wie uit liefde voor de bomen drukwerk zoveel mogelijk vermijdt, kan RifRaf ook online lezen, en wel op www.rifraf.be.

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: