Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

woensdag 25 februari 2009

Interview Finn. - Ik zal je een teken geven als ik verder besta na mijn dood

1 van de eerste releases van 2009 was het prachtige, ingetogen "The Best Low-Priced Heartbreakers You Can Own" van Finn. (Finndot) uit Duitsland. Begin januari zakte hij af naar de lage landen om zijn album live voor te stellen. Op 18 januari maakte de Duitse zanger in Botanique wat tijd vrij om Indiestyle te woord te staan. De eerste vraag lag voor de hand.

Indiestyle: Je hebt nu 4 dagen na elkaar opgetreden in België en Nederland. Welk gevoel hou je er aan over?
Het was echt perfect. Ik denk dat de Belgen veel beter snappen waar ik mee bezig ben dan de Duitsers. Een gelijkaardige indruk kreeg ik ook al in Engeland. In België lijk ik precies normaler. De Duitse pers vind wat ik doe vaak ook te arty. België gaat op een veel gewonere manier om met kunst dan Duitsland.

Verder lezen? Bij de links wijzen we je de weg naar het volledige interview op Indiestyle.
Links:
Finn. MySpace
Finn. homepage
Mohna MySpace
Stuk
Het volledige interview op Indiestyle

Regelmatig Indiestyle updates ontvangen? Klik hier en maak je lid van onze Facebookgroep

Geen opmerkingen: