Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

dinsdag 26 augustus 2008

Emiliana Torrini - Me And Armini, release gepland voor 8 september, tickets concert ABClub allemaal de deur uit

Emiliana Torrini is populairder dan we dachten. Als je de ABClub een goede 2 maanden op voorhand helemaal kunt uitverkopen, dan maak je wat los. Zoiets is normaal gezien weggelegd voor gehypete artiesten als MGMT, om maar iets te zeggen. We overdrijven dus niet als we zeggen dat de verwachtingen voor het nieuwe album "Me And Armini" huizenhoog zijn. De release is gepland voor 8 september. Wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen voor het concert in Brussel, kan proberen er 1 op de kop te tikken voor 1 van de Nederlandse concerten. Je kunt Emiliana Torrini in de Benelux aan het werk zien op volgende datums en plaatsen:
12okt Paradiso, Amsterdam
13okt ABClub, Brussel
16okt Tivoli, Utrecht
Voor tickets en verdere info verwijzen we jullie graag naar de sites van de zalen.
Links:
Emiliana Torrini MySpace
Emiliana Torrini officiƫle site
Paradiso
AB
Tivoli

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

1 opmerking:

Anoniem zei

ja, it really sucks... was net te laat. Sta op de wachtlijst dus als je misschien toch iets anders te doen hebt mail me maar op edev@rocketmail.com - ik betaal 5euro boven op de aankoopprijs.

Wat een stom idee om haar in een zaaltje te zetten waar er maar 230 man binnen kan. Dit getuigt van een verkeerd inschattingsvermogen van de programmator van de AB me dunkt.