Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

maandag 23 juni 2008

The Violent Years live in Kinky Star Club Gent op 24 juni en dB's Utrecht op 26 juni

Dankjewel Kinky Star. Zonder jullie newsletter zou ik The Violent Years niet kennen. En dat zou heel jammer zijn. Deze Noorse groep geeft volgende reeks namen als invloeden op MySpace: Nick Cave, Steve Earle, The Beatles, 16HP, Kjell Askildsen, Franklin Farr, Bruce Springsteen, Hank Williams, Joy Division. Dit zijn niet allemaal artiesten die ik in mijn favoriete 1000 zou zetten. Springsteen en Hank Williams hebben onmiskenbaar hun stempel gedrukt op de muziekgeschiedenis, maar de kans is klein dat ik er ooit spontaan een plaat van zal draaien. Cave en The Beatles daarentegen zijn altijd welkom, dat hoef je aan niemand die me kent nog te vertellen. Joy Division ook natuurlijk, hoewel we die invloed niet zozeer tegenkomen in de nummers die we kunnen beluisteren in de player op de MySpace van The Violent Years.
Als je in de buurt van Gent woont en niks te doen hebt dinsdagavond kan dit concert een schitterende ontdekking zijn. Het is bovendien gratis. Op 26 juni kun je de groep aan het werk zien in dB te Utrecht. Als je de weg niet vindt, vraag dan aan gelijk welke Nederlandse jongedame: "Dag juffrouw, hoe kom ik in u trecht". Een concert om te bekomen van de klappen zal welkom zijn achteraf. Als het een troost mag zijn: ook in dB betaal je niets om binnen te mogen, als we het goed gelezen hebben op de website.
Links:
The Violent Years MySpace
Kinky Star
dB

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

1 opmerking:

Anoniem zei

Is inderdaad gratis, maar wel even aanmelden via club@3voor12utrecht.nl

http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=6337&magazines=6338&news=1023420