Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

maandag 28 april 2008

White Williams live in de Botanique op 6 juni, Rotown op 7 juni en Paradiso op 8 juni

White Williams maakt opgewekte pop met hier een knipoog en daar een glimlach. De melodieën zijn lichtvoetig, speels en kitscherig. Niet doordeweeks, wel prachtig. Terwijl ik dit schrijf zit ik op mijn bureaustoel op en neer en heen en weer te wippen. Taal- en ticfauten haal ik er dadelijk wel uit, hoop ik. Vergeef me als dat niet het geval is. In mei mag White Williams in de UK 9 concerten lang het voorprogramma verzorgen van Vampire Weekend. Na een korte pauze trekt de bende dan op eigen houtje door Europa. Tijdens die tour komen ook België en Nederland aan bod. Op 6 juni speelt White Williams in de Botanique, op 7 juni in Rotown en op 8 juni in Paradiso. Goed voor je portemonnee is het niet, maar we kunnen er ook niets aan doen. Dit is weer een optreden dat we de stempel van aanrader kunnen meegeven. Luister op MySpace naar "Route To Palm" en probeer dan om toch geen kaartje te bestellen. Moeilijk! Voor tickets en andere info verwijzen we je graag door naar de sites van de zalen.
Links:
White Williams MySpace
Botanique
Rotown
Paradiso

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: