Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

donderdag 24 april 2008

Muse – Showbizz is de 3de favoriet van Pascale De Dycker in Heb Je Al Gehoord Van De 7, De 7?

Pascal De Dycker is de organisator van Jeugd Temse In Beweging, een festival met onder meer een optreden van Tokota op 2 mei. Daarnaast is hij ook nog medeprogrammator van Joc De Nartist. De komende dagen stelt hij ons zijn 7 favoriete CD's voor.
Muse – Showbizz
Muse leerde ik kennen als voorprogramma van Live in Flanders Expo. Als ik heel eerlijk ben dan was het voorprogramma pakken beter dan de hoofdschotel, iets wat mij wel eens regelmatig opvalt trouwens. Showbizz kwam enkele weken later uit en 'Muscle Museum' werd een eerste Afrekeningshit. Toch is het vooral 'Fillip' dat mijn favoriet van deze plaat zal worden, dankzij de break en knappe opbouw net voorbij halfweg het nummer. Dit nummer speelde ik vroeger meer dan regelmatig mee vanop mijn drumstel. Ook de andere Musecd's staan centraal in mijn nogal uitgebreide platenkast. Met hun bombastische, doch melodieuze muziek zijn ze de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van mijn favoriete live-acts aller tijden.
Morgen plaat nummer 4. Voor tickets en andere info over Jeugd Temse In Beweging verwijzen we je graag door naar MySpace.
Links:
Jeugd Temse In Beweging MySpace
Pascal De Dycker persoonlijke MySpace
Joc De Nartist MySpace

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: