Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

dinsdag 29 april 2008

Franz Ferdinand - Heten nieuwe songs Lucid Dreams, Ulysses, Dream Again en A Severed Head?

De heren van Franz Ferdinand vertoefden de afgelopen weken in de studio. Van daaruit hielden ze de fans via hun blog op MySpace regelmatig op de hoogte met foto's en nieuwtjes. Vandaag verstuurt Alex weer een blogbericht waarin hij de titels van enkele nieuwe songs lijkt te verklappen. "Lucid Dreams" is al gemixt en zou je binnenkort moeten kunnen tegenkomen in 1 of ander computerspelletje. Of zegt Alex dat alleen maar om het nummer te typeren? Voorlopig hebben we er het raden naar. Een zekerheid is wel dat we ernaar uitkijken om het nieuwe materiaal te horen. En te zien, want Franz Ferdinand is voor mij toch vooral een band die me live weet te boeien als weinige anderen. Mogen we tot slot nog even dagdromen? Franz Ferdinand heeft op 't eerste zicht nog niets in de agenda staan op de data van Pukkelpop en Lowlands. Wees welkom heren en doe alsof jullie thuis zijn.
Links:
Franz Ferdinand MySpace
Franz Ferdinand officiƫle site

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

1 opmerking:

Anoniem zei

"een of ander computerspelletje"
ik denk dat het een volgende burnout ofzo wordt, volgens mij zat "this fire" ook al in een eerder deel van die serie. man ik kijk uit naar het album!