Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

donderdag 28 februari 2008

Pocket Revolution - De ultieme dEUS-blog

dEUS is hotter dan ooit. De Belgische concerten die dEUS aankondigde in het begin van deze week waren in een mum van tijd uitverkocht. Op Gek Van Muziek had ik gisteren en eergisteren per dag zo'n 100 bezoekers meer dan anders, en die kwamen allemaal voor mijn artikels over dEUS. Vandaag sta ik om één of andere reden niet meer in de top 3 bij Google voor de query "Deus The Architect" en ik voel het verschil onmiddellijk. Soit. Net vandaag ontdekte ik de ultieme dEUS-blog, die "Pocket Revolution" heet en vaak meerdere keren per dag verrijkt wordt met nieuwe artikels. De blog is in het Engels, maar dat zal voor de meesten onder ons allicht geen struikelblok vormen. Hier klikken als je de "Pocket Revolution" niet kent en een kijkje wilt nemen.

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: