Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

dinsdag 1 januari 2008

De beste wensen voor 2008


Het hele team van Gek Van Muziek, mezelf en ik dus, wenst alle bezoekers een 2008 vol persoonlijke, professionele of studentikoze en muzikale hoogtepunten. We hebben grootse plannen voor 2008 en als die allemaal lukken dan gaan jullie het komende jaar ongelofelijk veel horen over Gek Van Muziek, zij het dan in een andere vorm en onder een andere naam. Meer daarover in de komende weken!

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten

1 opmerking:

bertical zei

Awel Storfie, ik vind dat ge goed op weg zijt, ik wou dat ik de tijd had om alle posts te lezen, want ook ik ben nog altijd gekvanmuziek, en daar heb jij een steentje aan bijgedragen in de VDW-straat in the 90ies
Doe zo voort, ik denk ook dat er iets groots van gaat komen

B xx