Indiestyle

Gek Van Muziek is goed, maar Indiestyle is beter, daarom: http://www.indiestyle.be

vrijdag 25 januari 2008

The Charlatans - You Cross My Path album gratis te downloaden bij XFM vanaf 3 maart 2008

Fans van The Charlatans mogen beginnen aftellen naar 3 maart. Het 10de studioalbum van de band zal "You Cross My Path" heten, en is vanaf 3 maart gratis te downloaden vanaf de site van XFM. Hetzelfde geldt voor de nieuwe single, "Oh Vanity", dat als gratis mp3 te krijgen zal zijn vanaf 25 februari. De volledige tracklist van de CD "You Cross My Path" is:

Oh! Vanity
Bad Days
Mis-takes
The Misbegotten
A Day For Letting Go
You Cross My Path
Missing Beats (Of A Generation)
My Name Is Despair
Bird / Reprise
This Is The End

Als je nog geen tickets hebt voor het concert dat The Charlatans op 16 februari geven in de Melkweg, vind je hier meer info. En hier kan je terecht voor het concert de dag erna in de VK.

Klik hier voor al het laatste nieuws over jouw favoriete artiesten, links naar legale gratis mp3's, concertnieuws, exclusieve opnames, wedstrijden en nog meer

Geen opmerkingen: